współpraca - MPRC
PROPOZYCJA EKSPOZYCJI SPONSORA AUTOMOBILKLUBU RZEMIEŚLNIK
W SEZONIE 2004 PODCZAS POSZCZEGÓLNYCH IMPREZ
(PAKIET DLA SPONSORA GŁÓWNEGO 50% DOSTĘPNEJ POWIERZCHNI)
MISTRZOSTWA POLSKI RALLYCROSS (3 z 9 RUND)
1. bannery na torze:
- bannery lub flagi (3szt.) w kieszeni startowej
- bannery na wybranych trzech zakrętach toru (5szt. na każdym)
- bannery na barierze trybun wzdłuż prostej startowej (8szt.)
- bannery na barierach trybun wokół toru (30szt.)
- bannery, lub plansze wolnostojące w centralnej części toru (4szt.)
2. flagi na torze:
- flagi na dwóch z trzech masztów głównych w centralnej części toru
- flagi na masztach wzdłuż drogi zjazdowej z toru (10szt.)
3. balon reklamowy w kieszeni startowej
4. naklejki nad numerem startowym na samochodach zawodników (12 x 50 cm)
5. sędziowie na siedmiu punktach obserwacyjnych i starcie ubrani w kombinezony w barwach sponsora (30 osób)
6. bannery w parku maszyn:
- bannery na barierze przed biurem zawodów (4szt.)
- bannery przy bramie wjazdowej do parku maszyn (4szt.)
7. 2 balony reklamowe na terenie parku maszyn
8. flagi na masztach wzdłuż trybuny głównej (2 x 7szt.)
9. podium i scena:
- logo na podium dla zwycięzców (do 40% powierzchni tablicy)
- 2 bannery u podstawy sceny, na której odbywa się dekoracja zwycięzców
- dwie hostessy rozdające nagrody ubrane w barwy sponsora
- dwie flagi na masztach po bokach sceny
10. stoisko wystawiennicze produktów sponsora z możliwością sprzedaży na terenie parku maszyn (10 x 10 m)
11. hostessy rozdające materiały reklamowe sponsora wśród publiczności
12. Biuro Prasowe:
- logo sponsora na materiałach prasowych dotyczących zawodów
- rozdawnictwo materiałów reklamowych wśród akredytowanych dziennikarzy
13. Biuro zawodów:
- materiały promocyjne sponsora dołączane do dokumentacji dla zawodników
- obsługa biura zawodów ubrana w barwy sponsora