Grzegorz Baran
Rozpoczął karierę sportową od jazdy na motocyklu Jawa, który kupił za pierwsze zarobione pieniądze. W 1989 r. przesiadł się do samochodu – Łady 2105 – i wywalczył w niej tytuł Mistrza Polski w wyścigach samochodowych. W 1999 r. Ładą Samarą zdobył tytuł Wicemistrza Polski w tej samej konkurencji. Startował też w Pucharze Świata Cross-Country, Mistrzostwach Europy w Rallycrosie oraz Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych. Przez cały czas marzył o starcie w Rajdzie Dakar. Dzięki uporowi i umiejętności dążenia do celu spełnił swoje marzenie, startując w 2004 r. w tym najtrudniejszym z rajdów. Wraz z Francuzem Bernardem Malferiolem zajął 28. miejsce w kategorii ciężarówek. W tym samym rajdzie wystąpił też w roli szefa ekipy serwisowej ORLEN Teamu. Po raz drugi ścigał się na trasie Dakaru w 2005 r., tym razem jako główny mechanik Brazylijczyka Klevera Kolberga. Po raz trzeci wystartował w Rajdzie Dakar w 2007 r., w barwach zespołu DiverseExtremeTVNturboTeam z pilotem Rafałem Martonem w Mercedesie-Benz Unimog. Podczas ostatniej rozegranej edycji Rajdu 2009 wystartował wspólnie z Izą Szwagrzyk oraz Andrzejem Grigoriewem. Oprócz czynnych startów jest aktywnym działaczem Klubu oraz nauczycielem dla wielu młodych zawodników.