Krzysztof Gęborys
Warszawiak, urodzony 28.01.1955r. Żonaty, córka Monika. Jeden z najbardziej utytułowanych i doświadczonych pilotów naszego klubu. Pierwsze starty rozpoczął Polskim Fiatem 125P w 1978r. Po zrobieniu licencji IIR, a następnie IR w 1982r. siada na prawy fotel do Andrzeja Kopra. Dwa lata później wspólnie na samochodzie Renault 5 Alpine zdobywają tytuł Mistrzów Polski w klasyfikacji generalnej, oraz zdobywają Puchar Pokoju i Przyjaźni. Rok później ponownie staJą na najwyższym podium rajdowych Mistrzostw Polski. W 1987r. postanawiają spróbować swoich sił w Mistrzostwach Europy. Samochodem Renault 11 Turbo wygrywają nawet jeden rajd z cyklu R.M.E.K. Sezon kończą na 6 miejscu klasyfikacji generalnej Mistrzostw Europy. 1988r. to ostatni ich wspólny występ zakończony ponownym tytułem Mistrzów Polski. W 1989r.zaczyna starty z młodym utalentowanym Pawłem Przybylskim. Już w następnym roku na Audi Quattro wspólnie zdobywają tytuł I wicemistrzów Polski w klasyfikacji generalnej. W 1991r. powtarzają swój ubiegłoroczny sukces. W 1992r. powstaje pierwszy profesjonalny rajdowy zespół "Toyota Castrol Team Poland", w którym obydwaj znajdują zatrudnienie. Kolejne dwa lata to tytuły Mistrzów Polski zdobyte samochodem Toyota Celica GT 4. Po rozwiązaniu zespołu Toyota razem z Pawłem w 1995r. wsiadają w Forda Escorta Cosworth RS. Sezon kończą jako I wicemistrzowie Polski w klasyfikacji generalnej. Ten rok jest ostatnim w ich regularnych startach. Potem różnymi samochodami pojawiają się tylko na Barbórce Warszawskiej, w której zawsze wygrywają. (Wyjątkiem był rajd Krakowski 1997- w którym Fordem Escortem WRC stanęli na najwyższym podium). Rok 1998 to wspólne starty w Mistrzostwach Świata z Leszkiem Kuzajem, niestety z reguły nie dojeżdżali do mety. Potem Krzysztofa można już było oglądać tradycyjnie tylko w rajdzie Barbórki Warszawskiej. Przez parę lat był również dyrektorem wielu popularnych rajdów organizowanych przez Automobilklub Rzemieślnik. W tym roku ponownie zasiadł na prawym fotelu. Tym razem do Mitsubishi Lancer Evo 6 razem z Marcinem Biernackim. Niestety częste awarie samochodu, a także zwiedzania rowów i poboczy nie pomogły w uzyskiwaniu dobrych wyników. Gęborys na stałe do sportów motorowych powrócił w 2004 roku. Został pilotem Tomasza Kuchara. Młody Kuchar wspomagany przez doświadczonego Gęborysa dzielnie walczyli w MP za kierownicą Lancera Evo. Niestety zbyt stare auto nie dawało szans na walkę o czołowe lokaty. Mimo tego zawodnicy dwa razy na rajdach Elmot i Polski osiągali metę na 4 pozycji. Na koniec sezonu zostali sklasyfikowani dopiero na 7 pozycji.