Małgorzata Serbin
Szczecinianka. Jest byłą mistrzynią i rekordzistką Polski juniorek na 100 i 200 metrów w pływaniu stylem grzbietowym. Jej rekord Polski na 200 m stylem grzbietowym nie został pobity przez następne 10 lat. Dwukrotna mistrzyni Polski płetwonurków. Starty w wyścigowych mistrzostwach Polski rozpoczęła w 1991r. w Fiacie 126 P i od razu zdobyła trzecie miejsce w klasie N-1. W następnym sezonie w tej samej klasie zdobyła już tytuł wicemistrza Polski i trzecie miejsce w wyścigach górskich. W 1993r. startowała nadal w klasie N-1 i dodatkowo formułą w E-1. Sezon 1994 rozpoczęła startami w pucharze Fiata Cinquecento. Rok później zdobyła tytuł Mistrzyni Polski w wyścigach górskich Pucharu Cinquecento. W 1996r. była druga w Górskich Mistrzostwach Polski. Kolejny sezon to Mistrzostwo Polski w klasie A-1000 na Fiacie Cinquecento. 1998r. to starty dwoma samochodami w dwóch klasach: Fiatem Cinquecento Sporting w pucharze (15 miejsce) i Fiatem Cinquecento Abarth (7 miejsce w klasie A-1000).W 1999r. startowała w pucharze Renault Megane (10 miejsce w klasyfikacji końcowej), a od 2000r. bierze udział w pucharze Alfa Romeo 156. Pierwszy sezon w pucharze Alfy to nauka ustawień wyścigówki, ciśnień i wielu innych niezbędnych parametrów samochodu. W końcówce sezonu 16 miejsce. Kolejny rok to walka z awariami wyścigówki. Pomimo wielu przeciwności losu sezon kończy na 9 miejscu w stawce 25 kierowców pucharowych Alfy. W tym roku kolejne starty pucharową Alfą i jest to chyba najgorszy sezon w jej karierze. Trapiona licznymi awariami wysłużonego sprzętu zostaje sklasyfikowana na 20 miejscu w stawce 22 zawodników. Wszystkie swoje dotychczasowe sukcesy osiągnęła głównie dzięki swoim sponsorom - prezesom firmy Carsystem-Voss - Rafałowi Zmysłowskiemu i Piotrowi Garusowi. Ogromny wkład pracy ma również jej mąż, mechanik i "guru" w jednej osobie - Krzysztof - który potrafi wszystko szybko naprawić i doprowadzić do używalności to co Małgosi uda się zepsuć.