informacje



Dariusz Andrzejewski

44 lata. Żona Joanna, 9 letni syn Michał. Hobby (poza sportem samochodowym) to windsurfing, tenis i narty. Przez 5 lat uprawiał podnoszenie ciężarów w klubie RKS Okęcie. Właściciel warsztatu samochodowego sieci Q-Serwice o specjalizacji Opel, VW, Seat i Audi. Chyba jeden z najbardziej utytułowanych zawodników klubu w rajdach samochodów terenowych. Przygodę z motoryzacją i ściganiem zaczął w 1979r. od startów w KJS-ach Fiatem 126P. Od 1977r. kiedy uzyskał prawo jazdy jest członkiem Automobilklubu Rzemieślnik. Pierwszym startem w rajdzie samochodów terenowych był udział w rajdzie w Warszawie na zakończenie sezonu w 1985r jako pilot Tomasza Osiowskiego samochodem GAZ 67. W 1986r. namówiony do startów za kierownicą terenówki przez jednego z nestorów polskich
rajdów terenowych - Pawła Tetera bierze udział w rywalizacji o Puchar Zarządu Głownego PZMot-u samochodów terenowych. Początkowo jeździł kanadyjską wersją Jeepa CJ5, a później Fordem M 151 w wojskowej wersji amerykańskiej. Do 1990r. był trzykrotnym zdobywcą Pucharu Polski w klasie S2. Od roku 1991 (od tego roku rozgrywane są mistrzostwa Polski samochodów terenowych) dziewięciokrotnie został Mistrzem Polski, w tym 3 razy w klasyfikacji generalnej, a trzykrotnie był Wicemistrzem. Od początku rozgrywek o Mistrzostwo Polski startuje samochodem Jeep Wrangler. Zwolennik profesjonalnego przygotowania samochodu terenowego do rajdów i sportowego charakteru imprez terenowych. Preferuje odcinki specjalne o charakterystyce bardziej technicznej i terenowej niż szybkościowej, choć uważany jest za jednego z najszybszych kierowców o zacięciu niemalże wyścigowym. Ceniony szczególnie za upór, gdy po ciężkim wypadku w 1992r. na rajdzie w Gorzowie, na którym oprócz zniszczenia samochodu doznał skomplikowanego złamania barku po dziewięciomiesięcznej kuracji powrócił po to, by od razu sięgnąć po najwyższy tytuł. Do dzisiaj opuścił tylko dwie eliminacje (spowodowane wypadkiem). Ponieważ sezon rajdowy trwa tylko pół roku, pozostałą część sezonu wykorzystuje jako sędzia imprez zarówno w randze KJS, jak i MP (posiada licencję sędziowską klasy P). Wiele zawdzięcza współtwórcą sukcesów, czyli pilotom, a byli to: jego żona Joanna, dzięki której zaczął poważnie traktować sport samochodowy oraz Tadeusz Konarski, Jerzy Pastusiak, Edward Nowicki, Wojciech Wojtczak i Arkadiusz Sąsara. Od 7 lat jeździ w barwach Mobil Oil Poland. W 2000r. wzięła Go pod opiekuńcze skrzydła firma Posnet - Systemy Kas Andrzeja Stępnia - Mash Łomianki, importer narzędzi Facom i Celette. Wspólnie z pilotem (A.Sąsarą) i sponsorami stworzyli zespół rajdowy który wyróżniał się profesjonalizmem i wspaniałą atmosferą. Nazwa tego zespołu to Posnet Mobil Rally Team. W tym sezonie same zmiany. Ze sponsorów został jedynie Mobil. Jeździ kompletnie przebudowanym samochodem który z wyglądu przypomina ... Jeepa Wranglera. Jednak w środku użyte zostały części z wielu innych samochodów: m.in. Toyoty, Nissana, Mitsubishi i Jeepa. Z przyczyn "służbowych" musiał zmienić też pilota. Obecnie pilotem Jego jest Piotr Binaś (były pilot Stanisława Lisowskiego). Po dwóch wygranych rajdach, 2 drugich miejscach i 3 trzecich (jedna runda nie ukończona) w sezonie 2002 zdobył tytuł vicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej i Mistrza Polski w klasie "O2".

kalendarz imprez klubowych
14
Lipca2024
- Rotax Max Challenge Poland
<< Lipiec 2024 >>
P W S C P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

imprezy zakończone:

zak. 7/7/2024

zak. 9/6/2024

zak. 26/5/2024

zak. 12/5/2024




Zawodnik Automobilklubu Rzemieslnik:
Autodrom Słomczyn


Najnowsze galerie na stronie ak-rzemieslnik.pl:

6 runda ROK CUP POLAND (29-30.07.2023)
Kartingowe Mistrzostwa Polski - 2 runda (22-23.07.2023)
4 runda Mistrzostw Polski Rallycross (8-9.07.2023)


© Automobilklub Rzemieslnik 2010 - 2019