Marek Kaczmarek
Ma 47 lat, jest żonaty i ma córke. Obecnie prowadzi firmę reklamową KWA-KWA i jest instruktorem w szkołach Doskonalenia Techniki Jazdy Samochodem. Popularny "Kaczor" karierę sportową rozpoczął w 1974r. wstępując do Sekcji Młodych Automobilklubu Warszawskiego (obecnie Polski). Przeszedł wszystkie szczeble wtajemniczenia, od pomocnika przy organizacji imprez, przez sędziego, do zawodnika (zaczynał Syreną 104). W 1977r. był już posiadaczem licencji IR. W 1978r. pilotował Henryka Pinisa, z którym zdobył tytuł Wicemistrza Polski w klasie N-1 PF126P. Kilkuletnia przerwa w uprawianiu sportu spowodowana była służbą wojskową i "układaniem sobie życia". W latach 1988-1995 (już w barwach Rzemieślnika) startował u boku Krzysztofa Godwoda, Piotra Granicy, Włodka Pawluczuka, Piotra Wróblewskiego i innych, ale bez większych sukcesów. Większość rajdów kończyli poza drogą. W latach 1995-96 jeździł PF 126P w rallycrossie kończąc sezon 1996 na piątym miejscu w klasie 1A. Wspólne starty z Jackiem Sikorą rozpoczął w 1996r. Fiatem
Cinquecento Abarth gr.A. Sezon zakończyli zdobyciem tytułu wicemistrzów Polski w Pucharze. W 1997r. przesiadają się do Fiata Cinquecento Sporting powtarzając wynik sprzed roku. Kolejny sezon to kontynuacja startów w tej samej klasie i mistrzowski tytuł. W początku 1999r. biorą udział w rajdzie Monte Carlo, który niestety kończą już na pierwszym odcinku specjalnym. Po zmianie przepisów nie mogą już startować w pucharze Fiata i Jacek robi sobie przerwę. W tym czasie Marek Kaczmarek pilotuje Jana Chudzikiewicza z Krakowa, z którym zdobywa ponownie tytuł mistrza Polski w klasie N-1 (Fiat Cinquecento Sporting). Rok 2000 to trzy starty z Maćkiem Bocheńskim w pucharze Fiata Seicento Sporting i w połowie sezonu powrót na prawy fotel do Jacka Sikory w pucharze Daewoo Lanosa. Sezon kończą zdobyciem Pucharu i głównej nagrody samochodu Daewoo Nubira. Sezon 2001 to nadal starty z Jackiem w pucharze Daewoo. Tym razem idzie im nieco gorzej. Na koniec sezonu zajmują drugie miejsce. Po likwidacji pucharu w roku 2002 Marek żeby jak sam mówi "nie zardzewieć" startuje w dwóch różnych kategoriach rajdów. W mistrzostwach Polski pilotuje w pucharze Peugeota młodego zawodnika z Olsztyna - Krzysztofa Kobuza. W pucharze PZMotu zasiada na prawym fotelu A-grupowego Daewoo Lanosa Grzegorza Rochny. Tegoroczny sezon zakończył zwycięstwem w klasie A-6 pucharu PZM, oraz ostatnim 16 miejscem w rajdowym Pucharze Peugeota. Rok 2003 to epizdoczyne starty w Pucharze PZM u boku młodego zawodnika – Kamila Skóry. „Kaczor” rozpoczyna także starty z Pawłem Omletem w bardzo widowiskowym tylnionapędowym Fordzie Escorcie RS 2000. Podczas rajdów: Polskiego i Kormorana pilotuje Krzysztofa Szumowskiego. W 2004 Marek startował ponownie z Kamilem Skórą w Peugeocie 206 Xsi oraz Pawłem Omletem w Escorcie.