Adam Trzonkowski
20 latek swoją przygodę ze sportem samochodowym zaczął w 1994r. od kartingu. Pierwszą kategorią była narodowa klasa młodzik 01, w której po pierwszym sezonie startów sklasyfikowany został na 6 miejscu wśród 62 zawodników. Rok później przeszedł do klasy wyższej – Junior 100, w której ścigał się do 1997r. Tam odnosił największe sukcesy i najwięcej razy stawał na najwyższym stopniu podium. Kolejne dwa lata to międzynarodowa klasa Intercontinental A i w niej regularne starty w kartingowych Mistrzostwach Europy w Czechach, Austrii i Niemczech. Od 2000r. za kierownicą Peugeota 205 Gti ściga się w rallycrossowych Mistrzostwach Polski. Niestety nie doinwestowany sprzęt i częste awarie pozwoliły jak na razie zająć 14 miejsce w klasie 3 – 2000r. i 9 miejsce w tej samej klasie – 2001r. W biegach finałowych rzadko meldował się na mecie. Nieraz zawiniła drobna awaria, innym razem brak szczęścia który w tym sporcie tak jest potrzebny. Ten rok również nie zapowiada zbyt wielkich zmian. Jedyny sponsor – rodzinna firma ochroniarska – to za mało żeby liczyć na dobre wyniki. Biorąc udział w 2 tegorocznych rundach zakończył sezon na 15 miejscu w klasie 3.
Rok 2003 to prezentacja nowego auta. Daweoo Lanos mimo bojowego wyglądu nie był w stanie wygrywać z czołówką. Przyczyną były braki finansowe co nie pozwoliło w pełni ukończyć prac nad autem. Do tego doszły niesystematyczne starty co spowodowało ukończeniem zawodów na 14 pozycji przy 18 klasyfikowanych zawodnikach.
W 2004 roku nie udało się poprawić pozycji na koniec sezonu z tych samych powodów. Do tego pojawiły się problemy techniczne z autem.
Mimo to Adam nie podaje się i chce wykorzystać potencjał drzemiący w aucie, potrzebuje tylko czasu.
W roku 2005 nie wystartował w rallycrossie, poświęcając swój czas sprawą zawodowym i szykowaniem auta do przyszłych startów.