Leszek Kuzaj
" Urodzony 16 maja 1968 roku w Krakowie.
" Debiutował w 1988 roku w Rajdzie Elmot, jadąc Fiatem 126p.
" Rajdowy Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej w latach: 2002, 2004, 2005, 2006.
" Samochody: Fiat 126p, Cinquecento Abarth, Renault Clio, Mitsubishi Lancer Evo, Subaru Impreza WRC, Toyota Corolla WRC, Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza gr. N, Peugeot 207 S2000, Peugeot 307 WRC, Škoda Fabia WRC, Škoda Fabia S2000.
Fiat 126p. Ojciec Leszka Kuzaja - Julian - był również kierowcą rajdowym w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych XX wieku. Leszek jako nastolatek pochodzący z Podgórza pomagał w ekipach serwisowych Adamka i Szerli. Wkrótce otrzymał licencję i zaczął się ścigać Fiatem 126p, ale małżeństwo i praca zawodowa spowodowały przerwę w karierze po Rajdzie Krakowskim 1988, gdzie "dachował" na odcinku specjalnym Stadniki, ale który to rajd ukończył na trzecim miejscu w klasie!
Renault Clio Williams przywiezione z Włoch posłużyło do powrotu w tymże rajdzie Krakowskim siedem lat później.
Mitsubishi Galant Przed sezonem 1996 Mitsubishi Galant kupiony od Jarosława Paji służył Leszkowi Kuzajowi do pierwszych treningów pojazdem 4x4.
Mitsubishi Lancer EVO III, IV, V Pierwsze starty profesjonalnym samochodem rajdowym Mitsubishi Lancer EVO 3 Leszek Kuzaj rozpoczął w roku 1996. Zakończył ten sezon doskonałym dla debiutanta 7. miejscem w klasyfikacji generalnej i trzecim w grupie N. Samochodem tym zdobył również swój pierwszy mistrzowski tytuł w rallycrossie w klasie 4x4. Rok później zakończył sezon z tytułem Mistrza Polski w grupie N oraz 4. pozycją w klasyfikacji generalnej i ponownie tytułem Mistrza Polski w klasie 4 w rallycrossie. W 1998 roku Leszek Kuzaj sześciokrotnie startował eliminacjach Mistrzostw Świata. Seria startów przyniosła jeden, znaczący dla młodego zawodnika sukces - zajęcie 4. (punktowanego) miejsca w grupie N w rajdzie Finlandii.
Toyota Celica GT4 i Subaru Impreza WRC W sezonie 1999 Leszek Kuzaj jeździł w grupie A, początkowo Toyotą Celica GT 4 a w dalszej części sezonu Subaru Impreza WRC. Sezon zakończył trzecią pozycją w klasyfikacji generalnej rajdowych Mistrzostw Polski. Na koniec roku wygrał Kryterium na ulicy Karowej.
Toyota Corolla WRC W 2000 roku Leszek przesiadł się do Toyoty Corolli WRC i zdobył tytuł Wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej po rywalizacji z Januszem Kuligiem. W tym samym roku po raz pierwszy wygrał rundę RSMP. Jego pierwsza wygrana miała miejsce w Rajdzie Zimowym. W dalszej części sezonu Leszek Kuzaj startował w eliminacji MŚ - Rajdzie Portugalii, jednak nie udało mu się ukończyć przejazdu. Sezon 2000 skończył się poważnym wypadkiem na Rajdzie Tatry. Rok później ten sam samochód wystarczył do zdobycia tytułu drugiego Wicemistrza Polski.
Krakowianin rozpoczął sezon 2001 od ponownego wygrania w Rajdzie Zimowym. W połowie roku wygrał po raz pierwszy Rajd Polski.
Peugeot 206 WRC W roku 2002 Leszek Kuzaj przesiadł się do Peugeota 206 WRC ze stajni Kronos Racing z Belgii. Jego pilotem został Erwin Mombaerts. Był to jeden z najlepszych sezonów dla Leszka Kuzaja, który zdobył wówczas upragnione Mistrzostwo Polski. Starty w RME zaowocowały wygraną w Rajdzie Albeny w Bułgarii oraz w Rajdzie Chorwacji. Sukcesem zakończył się także jego start w Rajdzie Barum, gdzie wywalczył drugie miejsce. W Rajdzie Antibes startował w jednym zespole (Racing Lions) u boku późniejszego Mistrza Europy Renato Travagilii. Na koniec sezonu Leszek Kuzaj został II wicemistrzem Europy.
Subaru Impreza WRC S8 W sezonie 2003 Leszek Kuzaj zmienił samochód na Subaru Impreza WRC S8. Awarie samochodu były przyczyną dopiero trzeciego miejsca na koniec sezonu w RSMP. Wygrane trzy rajdy z sześciu.
Rok 2004 rozpoczął od startów w rajdach: Janner, Sumava, Presov i Vranov. Był to pierwszy rok, w którym Leszek Kuzaj zaczął budować i wynajmować samochody marki Subaru. Zakaz samochodów WRC w MP był powodem przesiadki kierowcy do Imprezy STi N10 grupy N. W tym roku wywalczył kolejny tytuł Mistrza Polski wygrywając m.in. rajdy: Elmot i Rzeszowski. Koniec sezonu to wygrana w Rajdzie Barbórki Warszawskiej.
Początek roku 2005 to udany start w Belgii, gdzie wygrał Rajd Bleu Ardenne. Rajdu del Ciocco nie ukończył. Dalsza cześć sezonu to starty w RSMP i RSME za kierownicą najnowszego Subaru Imprezy STI N11 grupy N.
W sezonie 2006 Leszek Kuzaj równolegle startował w Mistrzostwach Świata Samochodów Produkcyjnych (PCWRC) oraz w Mistrzostwach Polski. Wygrana w 4 eliminacjach RSMP zapewniła mu czwarty tytuł Mistrza Polski. Najwyższa lokata w MŚ to drugie miejsce w klasyfikacji PCWRC na Rajdzie Argentyny (1 wygrany OS). Leszek Kuzaj nawiązał także współpracę z firmą Tein, która jest producentem sportowych zawieszeń.
Kuzajowi pilotowali m.in. Maciej Baran, Jarosław Baran, Zbigniew Baran, Robert Hundla, Paweł Boratyn, Andrzej Mocie, Krzysztof Gęborys, Andrzej Górski, Jakub Mroczkowski, Artur Skorupa, Emil Horniacek, Mikołaj Madej, Maciej Wisławski, Erwin Mombaerts, Magda Lukas, Łukasz Wloch, Maciej Szczepaniak oraz Craig Parry.